Nasza oferta dla małych i średnich przedsiębiorstw
- Oferujemy naszym Klientom wsparcie od samego początku prowadzonej przez nich działalności udzielając pomocy przy wypełnieniu niezbędnych do zarejestrowania firmy dokumentów.
- W zależności od formy prawnej oraz formy opodatkowania wybranej przez Klientów prowadzimy:
- księgi rachunkowe, księgi przychodów i rozchodów, ewidencję przychodów,
- ewidencję środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia,
- ewidencję przebiegu pojazdów,
- rejestry niezbędne do celów rozliczania podatku VAT.
- Rozliczamy podatek VAT oraz podatek dochodowy.
- Przygotowujemy przelewy na zaliczkę na podatek dochodowy oraz podatek VAT.
- Wypełniamy wszystkie niezbędne deklaracje podatkowe i sprawozdawcze.
- Sporządzamy sprawozdania finansowe:
- bilans,
- rachunek zysków i strat,
- rachunek przepływów pieniężnych,
- informacja dodatkowa.
- Prowadzimy dokumentację kadrowo-płacową:
- przygotowanie umów o pracę,
- przygotowanie wypowiedzeń i rozwiązań umów o pracę,
- przygotowanie świadectw pracy,
- przygotowanie list płac,
- obsługę umów cywilnoprawnych,
- przygotowanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie innych umów,
- przygotowywanie deklaracji i raportów wymaganych przez ZUS,
- przygotowywanie przelewów na składki ZUS.
- Przygotowujemy dokumenty niezbędne przy ubieganiu się o kredyty.
- Sporządzamy sprawozdania statystyczne wymagane przez GUS.
- Reprezentujemy podatnika przed Urzędem Skarbowym, Urzędem Statystycznym i w innych urzędach w zakresie naszego pełnomocnictwa.
W zależności od wyboru Klienta dokumenty:
- odbieramy z biura klienta,
- klient wysyła pocztą,
- klient wysyła mailem,
- klient przywozi do naszego biura.