Małe i średnie przedsiębiorstwa

Nasza oferta dla małych i średnich przedsiębiorstw

  • Oferujemy naszym Klientom wsparcie od samego początku prowadzonej przez nich działalności udzielając pomocy przy wypełnieniu niezbędnych do zarejestrowania firmy dokumentów.
  • W zależności od formy prawnej oraz formy opodatkowania wybranej przez Klientów prowadzimy:
    • księgi rachunkowe, księgi przychodów i rozchodów, ewidencję przychodów,
    • ewidencję środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia,
    • ewidencję przebiegu pojazdów,
    • rejestry niezbędne do celów rozliczania podatku VAT.
  • Rozliczamy podatek VAT oraz podatek dochodowy.
  • Przygotowujemy przelewy na zaliczkę na podatek dochodowy oraz podatek VAT.
  • Wypełniamy wszystkie niezbędne deklaracje podatkowe i sprawozdawcze.
  • Sporządzamy sprawozdania finansowe:
    • bilans,
    • rachunek zysków i strat,
    • rachunek przepływów pieniężnych,
    • informacja dodatkowa.
  • Prowadzimy dokumentację kadrowo-płacową:
    • przygotowanie umów o pracę,
    • przygotowanie wypowiedzeń i rozwiązań umów o pracę,
    • przygotowanie świadectw pracy,
    • przygotowanie list płac,
    • obsługę umów cywilnoprawnych,
    • przygotowanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie innych umów,
    • przygotowywanie deklaracji i raportów wymaganych przez ZUS,
    • przygotowywanie przelewów na składki ZUS.
  • Przygotowujemy dokumenty niezbędne przy ubieganiu się o kredyty.
  • Sporządzamy sprawozdania statystyczne wymagane przez GUS.
  • Reprezentujemy podatnika przed Urzędem Skarbowym, Urzędem Statystycznym i w innych urzędach w zakresie naszego pełnomocnictwa.

W zależności od wyboru Klienta dokumenty:

  • odbieramy z biura klienta,
  • klient wysyła pocztą,
  • klient wysyła mailem,
  • klient przywozi do naszego biura.